Index FAQ Użytkownicy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj Zaloguj
Forum www.shadowsasg.fora.pl Strona Główna
Rejestracja       Profil        Galerie
Regulamin spotkań ASG

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.shadowsasg.fora.pl Strona Główna REGULAMIN, OBOWIĄZKI, REKRUTACJA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
SHADOW
D-ca/Admin



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

PostWysłany: Sob 13:48, 29 Sty 2011 Temat postu: Regulamin spotkań ASG

W razie nie spełnienia niżej wymienionych obowiązków przez uczestnika, a także w przypadku nie stosowania się do zasad airsoftu i powszechnie uznanych szeroko pojętych norm dobrego zachowania, osoba może zostać niedopuszczona do zabawy i/lub wyproszona z terenu zabawy.

1. Najważniejsze: NIE OSZUKUJ!!

2. Wszyscy uczestnicy strzelań winni stawiać się punktualnie o podanej godzinie zbiórki, w podanym miejscu. Spóźnialscy nie będą mogli dołączyć do zabawy, aż aktualnie rozgrywany scenariusz nie zostanie zakończony.

3. Uczestnicy są zobowiązani do posłuszeństwa wobec animatora, oraz osobie w danym momencie przeprowadzającej scenariusz gry.

4. Bezwarunkowo wszyscy uczestnicy strzelań powinni posiadać:

- Kawałek czerwonego materiału. Każda osoba przychodząca na nasze strzelania powinna we własnym zakresie zaopatrzyć się w czerwony, jaskrawy kawałek materiału. Materiał ten służy do oznaczania „martwych”. Po trafieniu należy go nosić w widocznym miejscu. (Aby uniknąć niepotrzebnych sprzeczek, dawać wyraźne sygnały, również dźwiękowe, że jest się trupem)

- Identyfikatory Medyczne (IM). Każda osoba powinna we własnym zakresie zaopatrzyć się w identyfikator medyczny, w postaci kartki papieru (najlepiej zabezpieczonej przed zawilgoceniem) o następującej treści:

NAZWISKO: IMIĘ:

NUMER PESEL:

GRUPA KRWI: - jeśli ktoś nie zna lub nie jest pewien w stu procentach swojej grupy niech jej nie podaje

UCZULENIA:

CHOROBY PRZEWLEKŁE:

W RAZIE WYPADKU ZAWIADOMIĆ: nazwisko imię telefon*

*) w wypadku osób nieletnich obowiązkowo musi być to rodzic dysponujący pełnią władzy rodzicielskiej lub prawny opiekun;

Osoby noszące soczewki kontaktowe, również powinny to zaznaczyć.
Kartkę należy nosić w lewej kieszeni bluzy lub, gdy jej nie ma to w lewej kieszeni spodni.
Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia posiadania IM. Za treść odpowiada właściciel. Jest to tylko i wyłącznie w jego interesie.

- Ochrony na oczy w postaci sprawdzonych okularów ochronnych lub specjalnej maski ochronnej.
!!Zastrzegamy sobie prawo i zalecamy sprawdzenie nowo przyniesionej ochrony na oczy ze względów bezpieczeństwa!!

5. Ponadto zaleca się posiadanie przy sobie opatrunków osobistych (sterylnych!) zaś w wypadku grup zorganizowanych zalecane jest posiadanie apteczek (jedna grupa = jedna apteczka).

6. Każdy uczestnik strzelań zobowiązuje się do pozostawienia po sobie porządku (torebki, papiery puste pojemniki po kulkach zabieramy ze sobą). Nie zaśmiecamy terenu.

7. W miejscu zbiórki, w przerwach pomiędzy scenariuszami, obowiązuje całkowity zakaz strzelania. (Jeśli chcesz wypróbować broń, ustawić HopUp, odejdź na odległość zapewniającą bezpieczeństwo innym uczestnikom)

8. „Martwi” nie przeszkadzają pozostałym, żywym uczestnikom gry. Nie strzelają, nie krzyczą, nie wgapiają się w graczy, nie pokazują palcami, nie demaskują pozostałych przy życiu.

9. Każdy uczestnik ma obowiązek po użyciu podczas spotkania zaakceptowanych przez organizatora środków pirotechnicznych usunąć pozostałości środków pirotechnicznych oraz zabezpieczyć miejsce w którym te środki zostały użyte przed ewentualnym powstaniem ognia.

10. I na koniec:

NIE OSZUKUJ!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.shadowsasg.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN, OBOWIĄZKI, REKRUTACJA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par Mtechnik.net et modifié pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin